Z badania TNS Interbus, zrealizowanego w październiku 2004 r. przez TNS OBOP wynika, że wzrasta odsetek osób planujących uzyskać dostęp do Internetu. Obecnie 8,2% mieszkańców Polski w wieku 15 lat i więcej planuje uzyskać dostęp do sieci w ciągu najbliższych 6 miesięcy. Rok temu takich osób było 4,8%.
Osoby, które nie mają jeszcze dostępu do Internetu, ale planują go uzyskać w ciągu najbliższego półrocza to najczęściej młodzi i wykształceni mieszkańcy miast. Na przestrzeni ostatniego roku odsetek planujących uzyskanie dostępu wzrósł wśród mieszkańców największych miast (powyżej 500 tys.) o 8,8 punktu procentowego, zaś w małych miastach (do 20 tys.) o 5,8 punktu procentowego. Dostęp do Internetu planuje także uzyskać 5% mieszkańców wsi.
Z badania TNS OBOP wynika ponadto, że większość osób korzystających z Internetu najczęściej łączy się z siecią za pomocą swojego domowego komputera.
30% wszystkich badanych obecnie posiada dostęp do Internetu, zaś 22% ogółu stanowią internauci, tzn. osoby korzystające z sieci przynajmniej raz w miesiącu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.