Innowacyjną platformę dla e-administracji przygotuje spółka iFusion należąca do giełdowej Grupy One-2-One. Nowy produkt o nazwie Open Connect pozwoli na wykorzystanie dostępnych kanałów komunikacji, zintegrowanych w jednym miejscu. Rozwiązanie iFusion umożliwi łatwy, szybki i interaktywny kontakt pomiędzy instytucjami publicznymi a petentami. Na realizację projektu spółka otrzymała dofinansowanie unijne w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka – 2007-2013.
„Przygotowana przez nas platforma będzie pierwszym tak kompleksowym rozwiązaniem opracowanym z myślą o polskiej e-administracji. Z powodzeniem uzupełnia lukę w przestrzeni publicznej komunikacji. Wierzymy, że nowe interaktywne narzędzia umożliwiać będą prosty i szybki kontakt z urzędami i firmami. Na to czekają przede wszystkim przedsiębiorcy”, mówi Ireneusz Bloch, prezes iFusion.
17 czerwca weszła w życie nowelizacja ustawy o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne, co powinno przyspieszyć rozwój e-administracji w Polsce, Open Connect wychodzi naprzeciw nowym rozwiązaniom prawnym. Prace nad Open Connect potrwają do połowy 2011 roku. Platforma integrować będzie dostępne kanały komunikacji internetowej, umożliwiać będzie m.in.: rejestrację online, przesyłanie plików, wideo rozmowy, połączenie głosowe.
Istotną częścią projektu jest możliwość uzyskiwania natychmiastowej opinii na temat pracy instytucji. W specjalnym okienku będzie można wpisać swoje uwagi dotyczące omawianego projektu, kultury obsługi lub inne komentarze ważne z punktu widzenia klienta/petenta. Open Connect łączy w sobie cechy nowoczesnej komunikacji internetowej zebrane w jednym miejscu. Będziemy więc mogli widzieć osobę po drugiej stronie kamery, słyszeć jej głos, wymieniać się każdym dowolnym dokumentem i co jest nowością w Polsce zakończyć rozmowę zawarciem transakcji, dzięki wykorzystaniu mobilnego podpisu elektronicznego.
Produkt skierowany jest do instytucji administracji publicznej takich jak: ZUS, Urzędy Skarbowe, Urzędy Miasta, Urzędy Pracy. Spółka iFusion liczy również na zainteresowanie ze strony instytucji finansowych oraz przedsiębiorstw oferujących usługi drogę elektroniczną. Dzięki Open Connect kontakt z klientem będzie tańszy i łatwiejszy, a umowa, dzięki mobilnemu podpisowi elektronicznemu będzie mogła być zawarta bez wychodzenia z domu i wymiany korespondencji pocztą.
Schemat działania Open Connect:
Decyzja o przyznaniu dofinansowania z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości została wydana w maju 2010 r., natomiast z sam projekt startuje 1 sierpnia 2010 roku. Koszt projektu oszacowano na pond 700 tysięcy złotych, z których PARP dofinansowała ponad 270 tysięcy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.