Według MPG Intelligence, Internet staje się największym i najciekawszym źródłem trendów konsumenckich i socjalnych. Bycie „ON” to nie tylko formalne przyłączenie do Internetu, ale również poświęcenie mu pewnej części swojego życia.
Jak czytamy w materiale, który został przygotowany przez MPG Intelligence, regularnie dostarczającym informacji o trendach konsumenckich w Polsce i na świecie, Internet daje użytkownikowi poczucie kontroli, którego trudno doświadczyć bez tego medium. Nie istnieje praktycznie zjawisko odrzucenia Internetu przez osobę, która poznała jego funkcjonalność. Istnieją natomiast zachowania wobec marek internetowych świadczące o ich popularności podobnej do popularności gwiazd popu. Jedną z najważniejszych jest Facebook, który jest odwiedzany przez ponad 400 mln użytkowników każdego dnia i za pomocą którego przekazywane jest ponad 25 miliardów wszelkich form informacji między użytkownikami miesięcznie począwszy od notatek na tablicy, przez fotografie i linki.
Warto nadmienić, że najszybciej rosnącą grupą użytkowników Facebooka są kobiety w wieku 55-65 lat, które w świecie off-line bombardowane są reklamami witamin dla seniorów i klejów do protez. Facebook stworzył unikalną formę zachowań społecznych, które umożliwiają poczucie bycia w ciągłym kontakcie ze znajomymi poprzez umiejętne dostarczanie informacji na temat ich aktywności. Wykorzystując cykliczne formy rozrywki takie jak FarmVille Facebook promuje bycie cały czas „ON”.
Dlatego zachowania społeczne to obecnie najpopularniejsza aktywność w Internecie, po raz pierwszy w historii wyprzedzająca do niedawna królujące w Internecie treści pornograficzne.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.