Cztery atrakcyjne usługi reklamowe: Płatne Pozycjonowanie (linki sponsorowane), Boksy Reklamowe, dodawanie i odświeżanie strony w indeksie wyszukiwarki (Autoodświeżanie) oraz Dodawanie i Modyfikacja w Katalogu WP – Wirtualna Polska (wp.pl) wprowadza zintegrowany z wyszukiwaniem kompleksowy panel usług biznesowych.
Klient sam rozstrzyga, z których usług skorzysta, dysponuje przy tym własnym Profilem Biznesowym i samodzielnie decyduje o budżecie reklamowym, gromadząc 'środki płatnicze’ w postaci punktów w skonsolidowanej z panelem 'wirtualnej portmonetce.’
'Panel usług biznesowych gwarantuje reklamodawcom szybkie i skuteczne dotarcie do wybranej grupy docelowej. Płatne Pozycjonowanie jest już dobrze znane naszym klientom; zapewnia prezentację stron WWW reklamodawców na listach wyszukiwania na wysokich pozycjach, przed innymi witrynami, a co za tym idzie większą odwiedzalność strony – mówi Grzegorz Borowski, Kierownik Działu Funkcjonowania Portalu – Wprowadzone właśnie Boksy Reklamowe pozwalają samodzielnie kreować kampanię reklamową, mieć pełną kontrolę nad jej budżetem i być widocznym na każdej stronie z wynikami wyszukiwania lub na stronach dowolnej kategorii tematycznej Katalogu. Wprowadziliśmy też, pierwsi w Polsce, opcję Autoodświeżania, co służy prezentowaniu użytkownikom WP.pl najaktualniejszej oferty firmy reklamodawcy. Kto zaś chce zapewnić swej stronie WWW widoczną prezentację i skuteczne jej wyszukiwanie w Katalogu może skorzystać z usługi Dodania i Modyfikacji w Katalogu WP.’ – wyjaśnia dalej Borowski.
Oferta skierowana jest przede wszystkim do podmiotów prowadzących działalność biznesową, handlową, usługową. WP.pl jako pierwsza wśród rodzimych portali zdecydowała się na wprowadzenie tak szerokiego panelu usług związanych z jedną z najpopularniejszych funkcji Internetu – wyszukiwaniem. Klient korzystając z wyodrębnionego, o zwiększonym bezpieczeństwie, Profilu Biznesowego ma możliwość składania ofert, planowania kampanii, dostępu do statystyk itp. Rozliczenia Klienta, z tytułu świadczonych przez WP usług reklamowych, mogą zaś odbywać się wszelkimi dostępnymi kanałami płatniczymi.
System ruszył właśnie w wersji testowej. Osoby rejestrujące się w Profilu Biznesowym (profilbiznesowy.wp.pl) otrzymają od portalu punkty, za które zakupić mogą część usług. Wirtualna Polska liczy na to, że przekazane przez nich uwagi posłużą optymalizacji produktu i przedstawieniu użytkownikom pełnego, niezawodnego i skutecznego panelu usług biznesowych.
Wraz z wprowadzeniem panelu zmieniono layout strony głównej serwisu Szukaj oraz strony z wynikami wyszukiwania. Podstawowe założenie dokonanych modyfikacji to odchudzenie ciężaru stron tak, by zwiększyć ergonomię i szybkość ładowania witryn WWW, co odczują wszyscy użytkownicy serwisu, docenią zaś zapewne w szczególny sposób Internauci korzystający z Sieci przez modem. Nagłówek Portalu zintegrowano z formularzem wyszukiwania, zrezygnowano też z emitowania w serwisie bannerów reklamowych, przez co wyniki wyszukiwania są czytelniejsze dla użytkownika. Zmieniono sposób prezentacji dodatkowych funkcjonalności, tak aby korzystający z wyszukiwania miał bezpośredni wgląd w nowości serwisu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.