System reklamy internetowej Ad4Mass także w sierpniu nie będzie pobierać prowizji od zleconych kampanii internetowych. Promocja ogłoszona na początku wakacji została właśnie przedłużona na kolejny miesiąc.
1 lipca Ad4Mass całkowicie zrezygnował ze swoich opłat, które pobiera od zleconych kampanii. W ostatnich dniach miesiąca zapadła decyzja, by letnia akcja promocyjna obowiązywała także w sierpniu.
„Dajemy reklamodawcom jeszcze jeden miesiąc wakacji cenowych w naszym serwisie i zmniejszamy prowizję o 100 proc. Latem ruch na rynku reklamowym jest znacznie mniejszy, a my chcemy przeciwstawić się tej tendencji i zachęcić do działań promocyjnych. Ponadto zależy nam na przekonaniu do naszego systemu osób, które do tej pory nie zdecydowały się na reklamę internetową” – mówi Piotr Kasprzycki, Prezes GTW Media, spółki, która stworzyła Ad4Mass.
Po wakacyjnej obniżce najtańszą reklamę można wykupić w systemie Ad4Mass już za jedyne 10 groszy. Dostępnych jest także wiele reklam, które kosztują mniej niż złotówkę. Po rezygnacji z prowizji ceny w całym serwisie spadły nawet o 30 proc.
System reklamy internetowej Ad4Mass został uruchomiony w kwietniu 2010 r. Przeznaczony jest jednocześnie dla osób, które na swoich witrynach internetowych chcą zamieszczać reklamy oraz dla reklamodawców szukających interesujących miejsc dla kampanii w Internecie. Ad4Mass oferuje 9 rozmiarów kreacji reklamowych, zarówno
w formie statycznej jak i dynamicznej. Plany Ad4Mass zakładają pozyskanie do końca kwietnia 2011 r. 2 tys. wydawców i osiągnięcie zasięgu na poziomie 1 mln real users dziennie.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.