Serwis Twitter uruchomił „Tweet Button”, oficjalny przycisk przeznaczony dla internetowych wydawców, który umożliwia ich czytelnikom łatwe dzielenie się znalezionymi na stronach treściami.
Nowy przycisk pozwala za pomocą jednego kliknięcia podzielić się w najpopularniejszym serwisie mikroblogowym treściami znalezionymi na danej stronie internetowej. Do wysyłanego komunikatu możemy dodać dowolny opis, a dodatkowo zaproponowana zostanie nam możliwość obserwowania związanych z daną treścią użytkowników Twittera: autora artykułu, oficjalnego konta serwisu itp. Na stronie wydawcy przycisk będzie zliczał ilość kliknięć.
Instalacja przycisku nie jest skomplikowana – pod tym adresem znaleźć można procedurę składającą z dwóch kroków: określenia jego wyglądu oraz osób, które pojawią się jako rekomendacje dla wykorzystujących przycisk. Następnie należy skopiować wygenerowany kod HTML i wkleić go na stronę.
„Tweet Button” nie jest niczym oryginalnym – podobne rozwiązanie oferuje choćby serwis TweetMeme, który notuje 750 mln kliknięć dziennie w dostarczany przez siebie przycisk. Zmiana polega na tym, że wydawcy otrzymali obecnie oficjalne rozwiązanie od Twittera. Firma podjęła jednak współpracę z TweetMeme, który „towarzyszyć ma Twitter’owi w technologicznych wyzwaniach” i pracować nad nowymi rozwiązaniami.
Działanie „Tweet Button” wyjaśnione zostało na poniższym filmie.
http://www.youtube.com/watch?v=LB0hrJ_ZZzc&feature=player_embedded
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.