Koncern Deutsche Post zwiększa swoje zaangażowanie na rynku reklamy internetowej i przejmuje nugg.ad AG.nugg.ad AG jako spółka-córka Deutsche Post AG pozostanie niezależnym dostawcą usług targetingowych.
Inwestycja w wiodącą technologię targetingową oznacza eksplorację nowych, dynamicznie rozwijających się obszarów marketingu on-line i jest zgodna ze Strategią 2015 koncernu Deutsche Post. Firma nugg.ad AG, jako spółka-córka z siedzibą w Berlinie, pozostanie niezależnym usługodawcą w segmencie targetingu, kierującym swoją ofertę do sprzedawców reklam oraz agencji reklamowych. Firma będzie kontynuowała rozwój nowego standardu rynkowego dla kampanii targetingowych.
„Firma nugg.ad idealnie pasuje do oferty Deutsche Post. Przekonały nas jej ciągłe sukcesy i duża innowacyjność oraz wyraźne położenie nacisku na ochronę danych oraz efektywność uwzględniającą ochronę zasobów” – powiedział Jürgen Gerdes, członek zarządu Deutsche Post DHL odpowiedzialny za pion przesyłek listowych. „Jesteśmy przekonani, że wspólnie z nugg.ad umocnimy naszą pozycję na rynku reklamy internetowej, oferując niezależną platformę technologiczną dla europejskiego rynku reklamowego” – podkreślił Jürgen Gerdes.
„Firma nugg.ad od momentu powstania w 2006 roku jest nie tylko inicjatorem, lecz także promotorem targetingu. Zauważył to koncern Deutsche Post, który wspólnie z nugg.ad postanowił realizować wizję predykcyjnego targetowania behawioralnego jako standardu rynkowego oraz przyszłościowego rozwiązania w dziedzinie digital branding. Jest to dla nas wymarzona kombinacja – znaleźliśmy bowiem nabywcę, który jak żaden inny nabywca podkreśla naszą pozycję jako neutralnego dostawcy w łańcuchu tworzenia wartości” – powiedział Stephan Noller, dyrektor generalny nugg.ad.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.