nugg.ad rozszerza współpracę na rynku skandynawskim

Opublikowano: 29 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Norweska grupa Scandinavia Online AS (SOL) zdecydowała się podjąć współpracę z nugg.ad, aby na serwisach portalu Sol.no oferować produkty targetowania behawioralnego o łącznym zasięgu 1,4 miliona UU tygodniowo. Sol.no nalezy do czołówki portali norweskich, oferując szeroki wachlarz kategorii tematycznych, od blogów i ecommerce po news i rozrywkę.

Hanna Laskowskanugg.ad rozszerza współpracę na rynku skandynawskim

Predykcyjne Targetowanie Behawioralne skuteczne w kampanii Radia Glob

Opublikowano: 20 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

W kampanii zrealizowanej przez sieć behavia dla Radia Glob banery targetowane na profil Młodzież okazały się bardziej efektywne, niż banery nietargetowane. W kampanii mierzono także akcje wykonywane przez internautów jakiś czas po kontakcie z reklamą.

Dawid ZarazińskiPredykcyjne Targetowanie Behawioralne skuteczne w kampanii Radia Glob

Nadeszła @rewolucja

Opublikowano: 15 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

W dniach 12 i 13 maja odbyła się konferencja @rewolucja biznesu. Gość specjalny Alfonso de la Nuez, prezes zarządu Experience Consulting, zaprezentował kilka przykładów błędów użyteczności które mają bezpośredni wpływ na koszty i efektywność działań marketingowych. Polska ma ogromny potencjał jako rynek użyteczności, a dzięki takim konferencjom jak @rewolucja biznesu problem użyteczności jest poruszany i przedstawiciele marketingu mogą na niego …

Hanna LaskowskaNadeszła @rewolucja

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet

Opublikowano: 14 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Sieci Ad.net, ARBOmedia i IDMnet rozpoczęły wspólne wdrożenie Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego. Niedostępny dotąd w Polsce system stworzony został przez berlińską firmę nugg.ad. Predykcyjne Targetowanie Behawioralne polega na emisji reklam dobranych zależnie od pogłębionego profilu behawioralnego danego internauty. Profil taki tworzony jest w oparciu o odwiedzane przez niego miejsca w sieci czy też wykorzystywane narzędzia. Dodatkowo uwzględniane są tu dane pochodzące …

Hanna LaskowskaWspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet