nugg.ad

nugg.ad rozszerza współpracę na rynku skandynawskim

Norweska grupa Scandinavia Online AS (SOL) zdecydowała się podjąć współpracę z nugg.ad, aby na serwisach portalu Sol.no oferować produkty targetowania behawioralnego o łącznym zasięgu 1,4 miliona UU tygodniowo. Sol.no nalezy do czołówki portali norweskich, oferując szeroki wachlarz kategorii tematycznych, od blogów i ecommerce po news i rozrywkę.

Predykcyjne targetownie na topie

Axel Springer Media Impact, największy niemiecki wydawca cross-mediowy oraz nugg.ad, rynkowy lider technologii targetowania behawioralnego porozumieli się w sprawie integracji technologii nugg.ad na witrynach z portfolio grupy Axel Springer.

Nadeszła @rewolucja

W dniach 12 i 13 maja odbyła się konferencja @rewolucja biznesu. Gość specjalny Alfonso de la Nuez, prezes zarządu Experience Consulting, zaprezentował kilka przykładów błędów użyteczności które mają bezpośredni wpływ na koszty i efektywność działań marketingowych. Polska ma ogromny potencjał jako rynek użyteczności, a dzięki takim konferencjom jak @rewolucja biznesu problem użyteczności jest poruszany i …

Nadeszła @rewolucja więcej »

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet

Sieci Ad.net, ARBOmedia i IDMnet rozpoczęły wspólne wdrożenie Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego. Niedostępny dotąd w Polsce system stworzony został przez berlińską firmę nugg.ad. Predykcyjne Targetowanie Behawioralne polega na emisji reklam dobranych zależnie od pogłębionego profilu behawioralnego danego internauty. Profil taki tworzony jest w oparciu o odwiedzane przez niego miejsca w sieci czy też wykorzystywane narzędzia. Dodatkowo …

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet więcej »

Przewiń do góry