nugg.ad

Nadeszła @rewolucja

W dniach 12 i 13 maja odbyła się konferencja @rewolucja biznesu. Gość specjalny Alfonso de la Nuez, prezes zarządu Experience Consulting, zaprezentował kilka przykładów błędów użyteczności które mają bezpośredni wpływ na koszty i efektywność działań marketingowych. Polska ma ogromny potencjał jako rynek użyteczności, a dzięki takim konferencjom jak @rewolucja biznesu problem użyteczności jest poruszany i

Nadeszła @rewolucja więcej »

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet

Sieci Ad.net, ARBOmedia i IDMnet rozpoczęły wspólne wdrożenie Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego. Niedostępny dotąd w Polsce system stworzony został przez berlińską firmę nugg.ad. Predykcyjne Targetowanie Behawioralne polega na emisji reklam dobranych zależnie od pogłębionego profilu behawioralnego danego internauty. Profil taki tworzony jest w oparciu o odwiedzane przez niego miejsca w sieci czy też wykorzystywane narzędzia. Dodatkowo

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet więcej »

Scroll to Top