Jak pokazały wyniki badania gemiusTraffic, 9 stycznia 2005 roku serwis odwiedziło ponad 271 tys. unikalnych użytkowników, zanotowano ponad 6 milionów odsłon jednego dnia.
Każdy użytkownik na wirtualne uczestnictwo w Finale poświęcił prawie 10 min. Najwiekszą oglądalność, mierzoną liczbą unikalnych użytkowników, odnotowano w części witryny Aukcje. Z możliwością zapoznania się z przedmiotami wystawionymi do licytacji zapoznało się 180 582 unikalnych użytkowników.
Gemius wskazuje, że ponad 14 tys. użytkowników z witryną wosp.org.pl połączyło się z zagranicy, przy czym największy odsetek – nieco ponad 50 proc. – stanowili łączący się z Europy (bez Polski), a prawie 30 proc. z Ameryki Północnej. Wśród internautów łączących się z Polski największą 20,1 proc. grupę stanowili użytkownicy z Mazowsza i ze Śląska (14,4 proc.).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.