W poniedziałek, 10 stycznia 2004 r. ASTER, największa sieć internetowa i kablowa w Warszawie, rozpoczyna sprzedaż usługi telefonii cyfrowej.
Pod koniec 2004 r. bardzo dobrym wynikiem zakończyły się prowadzone przez ASTER testy usługi telefonii cyfrowej. Obecnie z usługi korzysta ponad 1000 abonentów.
Sprzedaż telefonii cyfrowej w ofercie ASTER rozpocznie się na wybranych obszarach sieci (około 20 % obszaru sieci), gdzie abonenci ASTER korzystają lub mogą korzystać z usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu. Obszar ten będzie stopniowo poszerzany w kolejnych miesiącach. Abonenci ASTER wyposażani są w nowoczesne modemy, posiadające gniazdo telefoniczne, port Ethernet i USB, pozwalające na podłączenie standardowego aparatu telefonicznego oraz komputera ze stałym dostępem do Internetu.
ASTER jako publiczny operator telekomunikacyjny korzysta z nadanego przez URTiP własnego zakresu numeracji, ale równocześnie może korzystać z zakresów numeracji innych operatorów.
Usługa oferowana jest w dwóch planach taryfowych – minutowym oraz sekundowym. Zgodnie ze strategią integracji usług telekomunikacyjnych ASTER dla każdego, kto jest lub zostanie jednocześnie abonentem usług internetowych, pierwsza promocyjna oferta sprzedaży telefonii cyfrowej zapewnia bezpłatny dwumiesięczny abonament oraz 100 darmowych minut połączeń strefowych i lokalnych. Po zakończeniu promocji miesięczny abonament w planie minutowym będzie wynosił 23 zł brutto.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.