CR Media po raz kolejny wsparła kampanię informacyjną Wiosek Dziecięcych SOS prowadzoną w Internecie. Departament Internetu w CR Media bierze udział w akcji na rzecz Wiosek Dziecięcych SOS od ponad roku. Obecna, grudniowa kampania była już trzecią z tej serii.
'CR Media, jak i ludzie tworzący tę firmę, nigdy nie byli obojętni na otaczającą nas rzeczywistość i potrzeby innych, szczególnie tych najmłodszych. Świadczyć o tym mogą liczne akcje, w których z chęcią i satysfakcją uczestniczymy. Jesteśmy dumni i pełni wiary, że dzięki nam oraz pomocy szerokiego grona wydawców treści internetowych być może choć kilkoro dzieci więcej zapewnione będzie miało fachową opiekę i pomoc.’ – mówi Tomasz Rzepniewski, Account Manager CR Media.
Stowarzyszenie Wioski Dziecięce SOS zajmuje się tworzeniem domów dla osieroconych dzieci. Ideą przewodnią Wiosek Dziecięcych jest łączenie rodzeństwa i stworzenie dla dzieci optymalnych warunków do rozwoju emocjonalnego i intelektualnego. Dotychczas powstały 3 Wioski Dziecięce, w których mieści się 10-12 domów. W każdym z domów mieszka od 6 do 8 dzieci wraz z przybraną mamą. Dzieci w Wioskach SOS otrzymują fachową pomoc specjalistów – psychologów, logopedów i innych. Szczegółowe informacje na temat Wiosek Dziecięcych znajdują się na stronie sos-wd.org.
Grudniowa kampania internetowa realizowana bezpłatnie przez CR Media emitowana była na takich portalach jak Wirtualna Polska czy O2 oraz na licznych witrynach należących do współpracujących z CR Media sieci Ad.net i AdClick. Dodatkowo powierzchnię reklamową na potrzeby akcji udostępniły również nieodpłatnie: sieć reklamowa QNET oraz IDMnet. W kampanii wykorzystane były rozmaite formy reklamowe – billboardy, bannery, skyscrapery. Kampania zanotowała znaczącą liczbę ponad 4.3 mln odsłon, z czego ok. 2.8 mln zrealizowały sieci Ad.net i AdClick.
Kreację do kampanii przygotowała opiekująca się stale projektem Wiosek SOS agencja reklamowa NoS/BBDO. Akcja informacyjna wspierana była również przez media off-line: prasę, radio i telewizję. Wszystkie media uczestniczyły w akcji na zasadach non-profit. Patronat nad programem tworzenia Wiosek Dziecięcych SOS objął Prezydent RP Aleksander Kwaśniewski.
CR Media zawsze stara się wspierać ważne inicjatywy charytatywne – tak było między innymi z kampaniami informacyjnymi 'Zobacz niewidome dzieci’ Stowarzyszenia Tęcza, 'Płytka wyobraźnia to kalectwo’ Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji czy kampanią 'Litwa’ Polskiej Akcji Humanitarnej.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.