Ad.Net

Wzmocnienia w Afilo i nowe usługi

Zespół sieci reklamowej Afilo powiększył się o trzy nowe osoby. Wzmocnienia personalne związane są z poszerzaniem usług agencji w obszarze marketingu internetowego.

Zmiany w Dziale Sprzedaży sieci Ad-Vice

Z początkiem maja w sieci Ad-Vice miały miejsce zmiany na stanowiskach w Dziale Sprzedaży. Do zespołu Ad-Vice na stanowisko Dyrektora Sprzedaży dołączył Jakub Wilczak, dotychczas związany z siecią Ad.net. Dominik Dębski, dotychczas pełniący obowiązki Dyrektora Sprzedaży, objął nowo utworzone stanowisko New Business Director.

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet

Sieci Ad.net, ARBOmedia i IDMnet rozpoczęły wspólne wdrożenie Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego. Niedostępny dotąd w Polsce system stworzony został przez berlińską firmę nugg.ad. Predykcyjne Targetowanie Behawioralne polega na emisji reklam dobranych zależnie od pogłębionego profilu behawioralnego danego internauty. Profil taki tworzony jest w oparciu o odwiedzane przez niego miejsca w sieci czy też wykorzystywane narzędzia. Dodatkowo …

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet więcej »

Przegląd prasy 2007-07-05

Zumi.pl zdobył 1,8 mln użytkowników Google dla organizacji pozarządowych Dwunasty zakup Google w 2007 r. Plus ma nowego prezesa IAB Polska: zmiany Zumi.pl zdobył 1,8 mln użytkowników Prawie 1,8 mln użytkowników zdobył w pierwszym miesiącu działania serwis Zumi.pl. Jego właściciel – portal Onet.pl – uważa projekt za sukces Gazeta.pl http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4291195.html?skad=rss Google dla organizacji pozarządowych Kolejna …

Przegląd prasy 2007-07-05 więcej »

Do kina z Grono.net

Serwis grono.net nawiązał współpracę partnerską z wytwórnią Warner Bros. Będzie ona polegać na organizacji pokazów przedpremierowych największych kinowych hitów, na które zapraszani będą także aktywni Gronowicze. Serwis grono.net podpisał umowę partnerską z wytwórnią Warner Bros. Rozpoczęta w maju tego roku współpraca polegać będzie na organizowaniu przez Grono pokazów przedpremierowych wybranych filmów w sieci kin Silver …

Do kina z Grono.net więcej »

Ad.net – nowy Regulamin Zlecania Reklam

Sieć reklamowa Ad.net wprowadza nowy Regulamin Zlecania Emisji Reklam. Nowy dokument szczegółowo określa warunki rezerwacji powierzchni reklamowej – zwłaszcza wysyłki maili reklamowych i stałych obecności na serwisach. „Zmiany warunków rezerwacji i emisji są podyktowane bardzo dużym zainteresowaniem reklamodawców bazami mailingowymi oraz stałymi, niestandardowymi obecnościami na serwisach naszej sieci. W najgorętszych okresach często trudno o wolne …

Ad.net – nowy Regulamin Zlecania Reklam więcej »

Przewiń do góry