Zmiany w Dziale Sprzedaży sieci Ad-Vice

Opublikowano: 6 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Z początkiem maja w sieci Ad-Vice miały miejsce zmiany na stanowiskach w Dziale Sprzedaży. Do zespołu Ad-Vice na stanowisko Dyrektora Sprzedaży dołączył Jakub Wilczak, dotychczas związany z siecią Ad.net. Dominik Dębski, dotychczas pełniący obowiązki Dyrektora Sprzedaży, objął nowo utworzone stanowisko New Business Director.

Hanna LaskowskaZmiany w Dziale Sprzedaży sieci Ad-Vice

Wspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet

Opublikowano: 14 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Sieci Ad.net, ARBOmedia i IDMnet rozpoczęły wspólne wdrożenie Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego. Niedostępny dotąd w Polsce system stworzony został przez berlińską firmę nugg.ad. Predykcyjne Targetowanie Behawioralne polega na emisji reklam dobranych zależnie od pogłębionego profilu behawioralnego danego internauty. Profil taki tworzony jest w oparciu o odwiedzane przez niego miejsca w sieci czy też wykorzystywane narzędzia. Dodatkowo uwzględniane są tu dane pochodzące …

Hanna LaskowskaWspólne wdrożenie Ad.net, ARBOmedia i IDMnet

Przegląd prasy 2007-07-05

Opublikowano: 5 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , , , , ,

Zumi.pl zdobył 1,8 mln użytkowników Google dla organizacji pozarządowych Dwunasty zakup Google w 2007 r. Plus ma nowego prezesa IAB Polska: zmiany Zumi.pl zdobył 1,8 mln użytkowników Prawie 1,8 mln użytkowników zdobył w pierwszym miesiącu działania serwis Zumi.pl. Jego właściciel – portal Onet.pl – uważa projekt za sukces Gazeta.pl http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4291195.html?skad=rss Google dla organizacji pozarządowych Kolejna społeczna inicjatywa Googla została zaprezentowana …

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-07-05

Do kina z Grono.net

Opublikowano: 30 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Serwis grono.net nawiązał współpracę partnerską z wytwórnią Warner Bros. Będzie ona polegać na organizacji pokazów przedpremierowych największych kinowych hitów, na które zapraszani będą także aktywni Gronowicze. Serwis grono.net podpisał umowę partnerską z wytwórnią Warner Bros. Rozpoczęta w maju tego roku współpraca polegać będzie na organizowaniu przez Grono pokazów przedpremierowych wybranych filmów w sieci kin Silver Screen, a także na ich …

Hanna LaskowskaDo kina z Grono.net

Ad.net – nowy Regulamin Zlecania Reklam

Opublikowano: 1 listopada 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Sieć reklamowa Ad.net wprowadza nowy Regulamin Zlecania Emisji Reklam. Nowy dokument szczegółowo określa warunki rezerwacji powierzchni reklamowej – zwłaszcza wysyłki maili reklamowych i stałych obecności na serwisach. „Zmiany warunków rezerwacji i emisji są podyktowane bardzo dużym zainteresowaniem reklamodawców bazami mailingowymi oraz stałymi, niestandardowymi obecnościami na serwisach naszej sieci. W najgorętszych okresach często trudno o wolne terminy emisji. W celu podniesienia …

Hanna LaskowskaAd.net – nowy Regulamin Zlecania Reklam