Firma Gap ogłosiła na swoim facebook’owym profilu, że rezygnuje ze pomysłu wprowadzenia nowego logo, przychylając się do wielu krytycznych głosów docierających kanałami mediów społecznych.
W ubiegłym tygodniu marka odzieżowa Gap przedstawiła nowe logo przekonując, że ma ono „współczesny i nowoczesny charakter”. Pierwsze komentarze klientów nie były jednak zbyt przychylne – firma postanowiła więc zapytać konsumentów o ich własne pomysły na odświeżenie wizerunku. Odzew w serwisach takich jak Twitter czy Facebook był głośny i jednoznaczny.
OK. Słyszymy jasno i wyraźnie, że nie lubicie nowego logo. Nauczyliśmy się tego z waszych komentarzy. Chcemy tylko tego, co najlepsze dla naszej marki i jej konsumentów. Zamiast więc pracy grupowej (oryg. crowdsourcing), wracamy dziś do niebieskiego pola – można przeczytać na facebook’owym profilu firmy.
Stare logo ma powrócić do „wszystkich kanałów” komunikacji marketingowej firmy.
Krytyka działań GAP była bardzo intensywna. Tysiące tweetów, statusów na Facebook’u. Powstało fałszywe konto na Twitterze (@gaplogo), które zebrało tysiące fanów, sporą popularność wirusową zyskały generatory nowego logo GAP.
Komentarze z mediów społecznych z pewnością nie były jednym czynnikiem, odpowiedzialnym za decyzję GAP. Miały jednak kluczowe znaczenie. Umożliwiły błyskawiczne rozprzestrzenienie się negatywnych ocen działań firmy. Znamienne, że spółka postanowiła nie ryzykować kompromitacji marki i wsłuchała się w głosy swoich klientów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.