Realizując politykę odpowiedzialności społecznej agencja interaktywna Janmedia uruchomiła swój pierwszy w tym roku projekt pro-bono.
Projekt ’Dużo Dobrej Mocy’ to serwis Diecezjalnego Duszpasterstwa Młodzieży we Wrocławiu.
'Dużo Dobrej Mocy to serwis dla młodzieży Archidiecezji Wrocławskiej, tworzony przez Diecezjalne Duszpasterstwo Młodzieży we Wrocławiu. Jego podstawowym zadaniem jest informowanie młodych ludzi o spotkaniach i imprezach organizowanych przez parafie diecezji i duszpasterstwo
diecezjalne. W ramach serwisu tworzony jest m.in katalog spotkań w parafiach. Wciąż aktualizowany na podstawie spływających informacji.
DDM to również informacje o bieżących inicjatywach Diecezjalnego Duszpasterstwa Młodzieży, a są to m.in. przygotowania do ŚDM czy pielgrzymka maturzystów. DDM to także centrum informacyjne o takich ruchach jak: Ksm, Oaza czy grupy związane z duchowością wspólnoty z Taizé
Przed Janmedia Interactive stanęło zadanie stworzenia serwisu praktycznie od podstaw. Zajęliśmy się zarówno przygotowaniem nowego projektu graficznego jak i implementacją Rainforest CMS. Dzięki niemu zapewniliśmy w pełni rozwijalny serwis z mozliwością edycji różnych
sekcji serwisu przez poszczególne osoby z zespołu redakcyjnego.’ – mówi Tomasz Kępski, koordynator projektu.
Jest to trzeci już projekt charytatywny polskiego oddziału Janmedia Interactive. Poprzednie to serwis Tatru Lalek i Aktora oraz internetowa kampania dla Amnesty International. Wszystkie te działania są częścią
filozofii firmy Janmedia. Zachęca ona swych pracowników do rozwoju poprzez realizowanie w firmie własnych charytatywnych projektów. Obecnie trwają już pracę nad następnym projektem pro-bono.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.