Podczas wczorajszej konferencji Facebook nie przedstawił co prawda sygnowanego swą marką telefonu, ale ujawnił swoje plany związane z przestrzenią mobilną. Ich najważniejszym elementem jest obecnie platforma Deals.
Deals będzie integralną częścią zaprezentowanej niedawno funkcji Facebook Places, która umożliwia „logowanie się” w różnych miejscach oraz powiadamianie o tym swoich znajomych. Wraz z uruchomieniem Deals użytkownicy serwisu społecznościowego będą mogli nie tylko „meldować się” w odwiedzanych miejscach, ale jednocześnie – korzystać ze specjalnie przygotowanych ofert.
Zapowiedziano uruchomienie czterech rodzajów promocji:
- Individual Deals – zniżki, darmowe produkty itd.;
- Friend Deals – w którym o zniżki starć będzie można się we współpracy ze znajomymi;
- Loyalty Deals – przeznaczone dla stałych klientów partnerów Facebooka;
- Charity Deals – umożliwiające wsparcie akcji charytatywnych.
Aby uzyskać dostęp do nowej usługi należy skorzystać z aplikacji na iPhone’a lub z mobilnej wersji serwisu (touch.facebook.com). Jeśli na liście najbliższych obiektów pojawi się żółta ikona oznacza to, że dane miejsce ma przygotowaną specjalną ofertę. Gdy z niej skorzystamy, specjalna informacja pojawi się jako aktualizacja naszego statusu.
W chwili startu Facebook ma podpisaną umowę z 22 partnerami. Są wśród nich takie marki jak Gap (darmowe jeansy dla pierwszych 10 tys. osób korzystających z oferty), H&M (zniżka 20 proc.) czy McDonald’s (1 dolar z zakupów przeznaczony na Fundację Ronalda McDonalda).
W ciągu najbliższych dni Facebook Deals dostępne będzie wyłącznie dla mieszkańców USA. Z czasem usługa ma zostać rozszerzona na inne kraje.
Deals to kolejny krok do realizacji idei „Facebook nowym internetem”, w której użytkownicy nie muszą korzystać z innych rozwiązań ponieważ największy serwis społecznościowy świata zapewnia im szerokie spektrum rozwiązań odpowiadających współczesnym potrzebom. Może to być również poważny konkurent dla istniejących serwisów geolokalizacyjnych takich jak Foursquare czy platform zakupów grupowych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.