IV Kongres Public Relations 2005 to kolejne przedsięwzięcie Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz RPR Group Agencji Public Relations w Warszawie.
Przez cztery dni (19-22 kwietnia 2005 roku) praktycy i naukowcy z branży prezentować będą raporty, analizy, a także najnowsze case study. Uznany przez branżę PR za jedno z najważniejszych przedsięwzięć, Kongres uhonorowany został przez Związek Firm Public Relations nominacją do nagrody Złote Spinacze 2004.
W roku 2005 naszym partnerem została Polska Telefonia Cyfrowa sp. z o.o.
http://kongres.wsiz.rzeszow.pl/
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.