Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Konflikt na linii public relations – marketing?

Dużo się mówi współcześnie o występowaniu konfliktów pomiędzy dwoma współistniejącymi obszarami zarządzania w organizacji, jakimi są: public relations oraz marketing. Zarówno po jednej jak i po drugiej stronie pojawiają się wnioski czy opinie mówiące o braku takiego porozumienia i występowaniu konfliktów. Wielu praktyków PR sugeruje wręcz, że nie można porozumieć się z menedżerami oraz specjalistami

Konflikt na linii public relations – marketing? więcej »

Serwis Informacji Zleconych PAP w Cafe News Wire

Klienci systemu Cafe News Wire mogą publikować swoje komunikaty już w blisko 250 serwisach. Ostatnio do grona partnerów dołączyła Polska Agencja Prasowa, największa agencja informacyjna w Polsce. Komunikaty z systemu Cafe News Wire będą wyświetlane na stronie Serwisu Informacji Zleconych PAP. Cafe News Wire to obecnie jedyne na polskim rynku narzędzie, pozwalające na szybkie stworzenie

Serwis Informacji Zleconych PAP w Cafe News Wire więcej »

Zbliża się Kongres PR

IV Kongres Public Relations 2005 to kolejne przedsięwzięcie Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz RPR Group Agencji Public Relations w Warszawie. Przez cztery dni (19-22 kwietnia 2005 roku) praktycy i naukowcy z branży prezentować będą raporty, analizy, a także najnowsze case study. Uznany przez branżę PR za jedno z najważniejszych

Zbliża się Kongres PR więcej »

II Kongres PR

Jakimi cechami powinien charakteryzować się dobry piarowiec „Jak przygotować efektywną strategię PR w przedsiębiorstwie” Jak zaplanować i prowadzić skuteczne media relations” Jaką rolę w działaniach piarowskich mają etyka i prawo” Na te i wiele innych pytań postarają się znaleźć wspólną odpowiedź przedstawiciele świata mediów i PR zaproszeni do udziału w II Kongresie Public Relations, który

II Kongres PR więcej »

Przewijanie do góry