Użytkownicy serwisu MySpace mogą zalogować się na swoje konto wykorzystując technologię Facebook Connect. Wydaje się, że to oficjalny koniec rywalizacji pomiędzy niegdyś największymi rywalami.
Podczas wspólnego spotkania prasowego przedstawiciele serwisów Facebook i MySpace ogłosili rozszerzenie współpracy, która zaowocowała pojawieniem się przycisku „Połącz z Facebookiem” na stronie głównej MySpace.
Udostępniono również opcję współdzielenia aktywności pomiędzy serwisami. Użytkownicy, którzy zalogują się do MySpace z pomocą hasła z Facebooka będą mogli wyświetlać aktywność z największego serwisu społecznościowego świata w jego niegdyś najważniejszym konkurencie.
Analitycy są dość zgodni w ocenie tego wydarzenia – wydaje się, że MySpace pogodził się z hegemonią Facebooka, który jeszcze kilka lat temu przegrywał popularnością i ilością użytkowników. Lepiej więc współpracować niż konkurować. Z drugiej zaś strony to kolejny etap specjalizacji MySpace i skupienia się wokół artystów i ich fanów.
Mashup your Facebook Likes on Myspace
Myspace | Myspace Video
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.