Badanie megapanel PBI/Gemius pokazuje, że serwis eDziecko.pl jest zdecydowanym liderem na rynku serwisów dla rodziców i przyszłych rodziców. W listopadzie odwiedziło go 150 tys. użytkowników (real users), co oznacza, iż jest trzy razy większy niż podobny serwis
w portalu Onet.pl. Na dziesięć osób odwiedzających serwis, cztery to osoby z wyższym wykształceniem.
Forum e-Dziecko według badań PBI/Gemius w listopadzie odwiedziło 81 tysięcy unikalnych użytkowników, którzy wykonali 7,9 miliona odsłon.
Serwis eDziecko powstał 15 stycznia 2001r. jako internetowe uzupełnienie renomowanego miesięcznika dla rodziców 'Dziecko’. Od 2003 roku stał się częścią portalu Gazeta.pl,
co znacząco wpłynęło na dynamikę jego wzrostu.
Zawartość serwisu eDziecko jest pogrupowana w 11 podstawowych działów: Ciąża i poród, Noworodek, Karmienie piersią, Niemowlę, Zdrowie, Jedzenie, Małe dziecko, Wychowanie, Rodzice, Felietony, Zakupy, dzięki czemu użytkownicy mogą szybko dotrzeć
do interesujących ich treści.
Dodatkową atrakcją serwisu jest specjalny dział z psychozabawami. Korzystając z niego użytkownik może na przykład sprawdzić, czy pozwala swojemu dziecku na samodzielność, a także czy posiada dostateczne umiejętności w obszarze rozwiązywania konfliktów bądź nagradzania.Unikalną wartością jest baza 8 tysięcy przedszkoli.
Kluczem do sukcesu serwisu eDziecko.pl jest ogromna społeczność internetowa skupiona wokół forum dla rodziców i przyszłych rodziców. Dyskusje prowadzone są na tematy ogólne, bądź specyficzne, nie wyłączając tematów bardzo trudnych, takich jak zapłodnienie in vitro czy strata dziecka.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.