Wzrastająca popularność portali video takich, jak Youtube.com czy Vimeo sprawia, że marketerzy muszą jeszcze raz przemyśleć rolę filmu w procesie angażowania odbiorcy przekazu reklamowego. SARE wprowadza do swojego systemu funkcję video-maili.
W oparciu o badania firmy comScore z rynku amerykańskiego mówiących o dużym wzroście zainteresowania filmami video, SARE postanowiła udostępnić swoim klientom funkcję video-maila. Film w newsletterze w znaczący sposób zwiększa zainteresowanie prezentowanymi w mailingu informacjami, produktami bądź usługami oraz gwarantuje większy współczynnik kliknięć.
Od teraz użytkownicy systemu, korzystając z przyjaznego interfejsu, mogą w łatwy sposób dodawać do newsletterów i mailingów odniesienia do pików video umieszczanych na popularnych serwisach, takich jak Youtube.pl, Blip.tv, Vimeo, Metacafe, Veoh czy Dailymotion.
Do tej pory umieszczenie filmu w e-mailu możliwe było poprzez zamieszczenie grafiki okienka odtwarzacza wraz z odpowiednim linkiem lub poprzez wstawienie tekstu kierującego do wybranego materiału video. Zastosowana w SARE technologia znacznie upraszcza ten proces i pozwala za pomocą edytora HTML jednym kliknięciem dodać video do e-maila.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.