Po takich rozwiązaniach jak Packeta, Heureka czy Zbozi.cz, IdoSell wprowadza Allegro.cz. Najbardziej efektywna sprzedażowo polska platforma sklepowa udostępnia kolejną cross-borderową funkcjonalność, która pomoże merchantom w sprzedaży w Czechach.
Cross-border to w tym momencie jeden z najpopularniejszych kierunków rozwoju e-handlu. Platforma sklepowa IdoSell już rok temu udostępniła merchantom kompleksowy produkt, który daje możliwość szybkiego i łatwego wyjścia na poszczególne rynki Europy, m.in. czeski. Teraz do rodziny integracji przypisanych do Crossborder z IdoSell dołącza serwis Allegro.cz.
– To nowy serwis zagraniczny, który umożliwia sprzedawcom z Polski prezentowanie swoich ofert na rynku czeskim. Dzięki integracji sprzedawcy z Polski mogą łatwo i szybko poszerzyć swoją grupę docelową o klientów z Czech. Oferty zostaną automatycznie przetłumaczone i przeliczone na daną walutę – wyjaśnia Konrad Pleszczuk, Product Manager, ekspert ds. Marketplace’ów w IdoSell.
W 2022 roku aż 45 proc. merchantów, którzy korzystają z usług platformy IdoSell, sprzedawało za granicę. Jak wynika z badania, w ciągu ostatniego roku polskie e-sklepy sprzedawały najwięcej na rynku niemieckim 380 mln zł GMV w 2022 roku, Czechy zaś uplasowały się na drugim miejscu z GMV na poziomie 166 mln zł. Średnia wartość zamówienia złożonego przez czeskiego klienta to 1510 koron czeskich, czyli około 297 zł. To rynek z bardzo dużym potencjałem dla polskich sprzedawców.
Nowa integracja jest wbudowana w panel administracyjny, dzięki czemu klienci IdoSell mogą ją uruchomić za pomocą kilku kliknięć. Pomoże ona merchantom w budowaniu strategii sprzedaży wielokanałowej, dzięki której zdobędą jeszcze większy ruch w sklepach.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.