Organizacja World-Wide Web Consortium (W3C) przedstawiła nowe logo technologii HTML5. Ma reprezentować „centralną pozycję HTML5 w obecnej zmianie technologicznej”.
Rozwój języka HTML5 toczy się w atmosferze rozmów, sporów i debat. Wspierana zarówno przez największe koncerny jak i mniejszych twórców technologia stanowi bez wątpienia jeden z najważniejszych tematów związanych z przyszłością internetu.
W3C, organizacja zajmująca się ustanawianiem standardów dla stron WWW, przedstawiła nowe logo HTML5 zaprojektowane przez firmę Ocupop.
HTML5 potrzebuje konsekwentnego, zestandaryzowanego wizualnego języka, który służyć będzie jako rama do rozmów prezentacji i wyjaśnień – powiedział Michael Nieling, projektant Ocupop.
Nowe logo ma prezentować „centralną pozycję HTML5 w obecnej zmianie technologicznej”. Ma również odwoływać się do „ducha i istotny otwartej platformy i społeczności ją otaczającej”.
Na stronie poświęconej logo można dokonać pewnych modyfikacji w zależności od technologii jaka jest przez nas wykorzystywana. Do wyboru jest osiem klas: od multimediów do CSS3. Kupić można również specjalne koszulki (za 22,50 dolarów).
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.