HTML5 ma swoje logo
Organizacja World-Wide Web Consortium (W3C) przedstawiła nowe logo technologii HTML5. Ma reprezentować „centralną pozycję HTML5 w obecnej zmianie technologicznej”.
Organizacja World-Wide Web Consortium (W3C) przedstawiła nowe logo technologii HTML5. Ma reprezentować „centralną pozycję HTML5 w obecnej zmianie technologicznej”.
Nowy portal internetowy Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa został dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wprowadzono też m.in. nową aplikację do wymiany umów on-line.
Nowy portal PGNiG z myślą o osobach niepełnosprawnych więcej »
Agencja Janmedia przeprowadziła krótkie badanie dotyczące dostępności stron internetowych polskich partii dla osób niewidomych i niedowidzących. Wyniki wyszły nader ciekawie. Zwłaszcza jeżeli chodzi o stronę www Samoobrony RP. Okazało się bowiem, że znajdują się na niej ukryte reklamy tekstowe firmy produkującej okna i drzwi. Reklamy są niewidoczne gołym okiem, ale znacznie utrudniają korzystanie z zasobów
Od 14 maja w Internecie będzie dostępna nowa strona korporacyjna Egmontu. Pod adresem www.egmont.pl znajdą się zarówno informacje przeznaczone dla klientów biznesowych firmy, jak i treści skierowane do odbiorców indywidualnych. Grupą docelową serwisu są przede wszystkim klienci indywidualni (rodzice, czytelnicy), strona powstała jednak również z myślą o klientach biznesowych wydawnictwa (dziennikarze, firmy, instytucje). Witryna korporacyjna
Firma APN Promise – wyłączny przedstawiciel wydawnictwa Microsoft Press na Polskę wydała książkę „XML Vademecum” – polskojęzyczny praktyczny przewodnik po języku XML. To niezbędnik dla projektantów, administratorów i technologów mających do czynienia z tym, coraz powszechniej używanym standardem. Język XML jest już powszechnie wykorzystywany przez programistów tworzących aplikacje oraz serwisy internetowe. Wraz z jego rozwojem
TNS OBOP oferuje badanie służące do pomiaru struktury społeczno-demograficznej widowni serwisów WWW – WebProfiler. Badanie to jest sieciowym produktem TNS, używanym w większości krajów europejskich. Wyniki badania mogą być wykorzystywane zarówno do planowania kampanii reklamowych w Internecie, jak i bezpośrednio przez badane witryny do celów marketingowych. Kwestionariusz badania ma postać okienka pop-up. W wersji podstawowej