Nowe czasy wymagają nowego dziennikarstwa – powiedział Rupert Murdoch prezentując „The Daily”, pierwszy magazyn przeznaczony wyłącznie dla użytkowników iPad’a. Czy tak wygląda przyszłość prasy?
Należący do Murdoch’a koncert medialny News Corp. zaprezentował wczoraj pierwszy numer „The Daily”, o którym pisaliśmy w listopadzie ubiegłego roku. Magazyn przeznaczony wyłącznie dla użytkowników tabletu firmy Apple ma wyróżniać się „rzetelnym dziennikarstwem”, a zastosowana technologia ma oznaczać jakościową zmianę w konsumpcji prasy.
Nad „The Daily”, który początkowo miał ukazać się pod koniec 2010 r., pracuje ok. 100 osób. Przygotowanie magazynu pochłonęło 30 mln dolarów. Tygodniowa prenumerata pisma kosztować będzie 99 centów, a roczna – 39,99 dolarów. W najbliższych dwóch tygodniach magazyn będzie dostępny za darmo.
„The Daily” kierowany ma być do wykształconego odbiorcy. Pismo oprócz materiałów dziennikarskich wzbogaconych multimediami oferować będzie dostęp do gier, książek i aplikacji. Pismo prowadzone ma być dynamicznie co oznacza np. możliwość ukazania się kilku okładek tego samego dnia, jeśli na świecie dziać się będzie coś ważnego.
W przyszłości „The Daily” dostępna ma być na tabletach innych marek. Twórcy pisma poinformowali jednak, że nie stanie się to z pewnością w tym, a być może także w przyszłym, roku.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.