Firma News Corp. oficjalnie potwierdziła swoje plany sprzedaży serwisu MySpace. Podczas wczorajszej konferencji, na której ogłoszono wyniki finansowe korporacji, Chase Carey, dyrektor ds. operacyjnych powiedział, że „to właściwy czas” by MySpace znalazł nowego właściciela.
News Corp. skupił wczoraj uwagę mediów. Przede wszystkim za sprawą premiery „The Daily”, pierwszego magazynu przeznaczonego wyłącznie dla użytkowników iPad’a. Równie ciekawa okazała się jednak konferencja, na której ogłoszono wyniki finansowe firmy. Głównie za sprawą oficjalnego potwierdzenia pojawiających się ostatnio spekulacji: News Corp. chce sprzedać MySpace.
MySpace przechodzi zmiany, o których pisaliśmy wielokrotnie; nowy wygląd czy zwolnienia 47 proc. pracowników to tylko niektóre z nich. Niegdysiejszy numer jeden światowych serwisów społecznościowych już dawno musiał pogodzić się z dominacją Facebooka i coraz słabszymi statystykami.
Swoją cierpliwość straciła najwidoczniej także News Corp. Przychody reklamowe nie okazały się tak wysokie, jak zakładano: „wyniki MySpace były słabsze od naszych oczekiwań”, poinformował przedstawiciel News Corp.
Nowe MySpace zostało dobrze odebrane przez rynek i obserwujemy obiecujące statystyki. Ale plan umożliwienia MySpace wykorzystania pełni potencjału może być zrealizowany z nowym właścicielem – powiedział Chase Carey.
News Corp. kupiła MySpace w 2005 r. za 580 mln dolarów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.