Platforma zakupów grupowych Groupon tłumaczy się z kontrowersyjnej reklamy wyświetlonej przy okazji rozgrywek Super Bowl. Nie trywializujemy kwestii Tybetu – przekonuje szef serwisu.
Reklamy Groupon pojawiły się przy okazji Super Bowl po raz pierwszy. Wystąpili w nich znani aktorzy: Cuba Gooding, Jr. oraz Elizabeth Hurley. Szczególnie kontrowersyjna okazała się jednak reklama z Timothy Hutton’em, która wzbudziła lawinę krytyki w serwisach społecznościowych. Prezentujemy ją poniżej:
http://www.youtube.com/watch?v=vXGYK1eP_wo
Na firmowym blogu założyciel i szef Groupon Andrew Mason próbuje wytłumaczyć pomysł na kampanię reklamową. Przekonuje między innymi, że pomimo kontrowersji, jego firma traktuje tematy takie jak ochrona środowiska czy prawa Tybetu bardzo poważnie przekazując na te cele spore datki i zachęcając do tego samego swoich użytkowników. Szef Groupona mówi także, że kampania miała auto-ironiczny posmak, a błędem mogło być nie pokierowanie widzów na stronę z reklamami, gdzie złożyć moją dotację dla organizacji charytatywnych.
Nigdy nie puścilibyśmy reklam, które trywializowałaby te kwestie – nawet jeśli nie traktowalibyśmy ich tak poważnie jak w rzeczywistości robimy, to jakiego rodzaju firmą byśmy się okazali będąc tak antagonistyczni? – pyta Mason.
Nawet jeśli twórcom reklamy zabrakło dobrego smaku to sukces został osiągnięty: o firmie mówi się dużo. Czy ma znaczenie, że nie zawsze pozytywnie?
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.