MotoSpeed – tak nazywa się nowy kanał tematyczny utworzony przez sieć reklamy internetowej Evolution Media Net. W jego skład wchodzą m.in. mojeauto.pl, Grupa Auto.pl, scigacz.pl oraz 12 serwisów tematycznych poświęconych zagadnieniom motoryzacji, zasięg pakietu to prawie 1,8 mln RU.
Grupa Auto.pl wzbogaciła kanał tematyczny motoSpeed, w którego skład wchodzą również m.in. mojeauto.pl, scigacz.pl. Auto.pl to internetowa autogiełda, która umożliwia zamieszczenie bezpłatnego ogłoszenia oraz zapewnia kompleksową pomoc w trakcie całego procesu związanego z wyborem, zakupem, użytkowaniem, naprawą i sprzedażą samochodu.
W serwisie znajdziemy również opinie kierowców na temat samochodów, oraz wygodną wyszukiwarkę, pozwalającą znaleźć interesujący nas pojazd wśród tysięcy aktualnych ogłoszeń. Obecnie serwis dociera do ponad 650 tysięcy RU (Megapanel PBI/Gemius, 11.2010).
W skład pakietu motoSpeed weszły również m.in. takie witryny jak autopromocje.com.pl , blogkierowcy.pl ,
busportal.pl drogiwpolsce.pl , formula1.pl , mojeauto.tv , motoryzacyjnie24.pl czy serwis zjedzwdrodze.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.