Facebook po raz kolejny odświeża filozofię stojącą za przyciskiem „Lubię to”. Będzie on teraz przypominał funkcjonalnością przycisk „Udostępnij”. Uproszczona ma zostać również polityka prywatności serwisu.
Po wybraniu opcji „Lubię to” przy dowolnej treści na ścianie aktywności użytkownika pojawi się tytuł, nagłówek wiadomości lub skrócony opis oraz graficzna miniaturka. Będzie również można dołączyć swój komentarz do „polubionej” treści. Dotychczas tzw. „lajki” widoczne były jedynie w sekcji „Ostatnia aktywność”. W ten sposób „Lubię to” staje się podobny do opcji „Udostępnij”.
Komentatorzy podkreślają, że z jednej strony zmiana może prowokować do dłuższej chwili zastanowienia przed kliknięciem „Lubię to”. Z drugiej jednak może znacząco podnieść ruch do stron wydawców danych treści.
Opcja „Udostępnij” ma być stopniowo zastępowana zbliżonym w działaniu „Lubię to”. Ujawniona dziś zmiana ma być również pewnego rodzaju testem – Facebook liczy na komentarze użytkowników w tej sprawie.
Facebook pracuje też nad uproszczoną polityką prywatności. Zarzuca się bowiem serwisowi, że jego polityka prywatności napisana jest w niezrozumiałym dla przeciętnego użytkownika języku prawniczym i zawiera aż 5830 słów. Odświeżona wersja nie będzie zawierała nowych treści ale ma być łatwiejsza do zrozumienia, nawigowania i zorientowana na najczęściej pojawiające się pytania.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.