Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) i McDonald’s Polska rozpoczynają współpracę partnerską, dzięki której w restauracjach McDonald’s zostanie udostępniona usługa hot@spot sieci Era. Umożliwi ona gościom restauracji korzystanie z bezprzewodowego dostępu do Internetu oraz sieci i poczty korporacyjnej w oparciu o technologię W-LAN (Wireless Local Area Network).
Docelowo zasięgiem zostaną objęte wszystkie restauracje McDonald’s, w tym 100 obiektów do końca 2005 roku. Od kwietnia b.r. bezprzewodowy dostęp do Internetu dostępny będzie w pierwszych 10 restauracjach usytuowanych w największych miastach w Polsce.
Abonenci sieci Era mogą korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu w kilku opcjach cenowych, a wszelkie opłaty z tego tytułu włączone są do miesięcznej faktury za telefon komórkowy. Pozostali goście, którzy zechcą skorzystać z Internetu w restauracjach McDonald’s będą mogli opłacić usługę z góry (na zasadzie pre-paid) za pomocą karty kredytowej, bądź wykorzystać kartę-zdrapkę uprzednio nabytą w salonie firmowym sieci Era.
– Wspólna propozycja McDonald’s Polska i sieci Era skierowana jest do gości potrzebujących szybkiej, bezpiecznej i wygodnej komunikacji z Internetem oraz siecią korporacyjną – mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald’s Polska. – Ze względu na powszechność oraz otwarty charakter restauracji zapewniamy dostęp do szybkiej informacji tym, którzy najpilniej jej potrzebują, m.in. menadżerom, specjalistom różnych branż, czy przedstawicielom handlowym będącym w trakcie podróży lub podczas spotkań służbowych. Warto dodać, że McDonald’s jest pierwszą firmą w Polsce, która będzie oferować bezprzewodowy Internet na tak masową skalę
– Wybór sieci McDonald’s na partnera PTC w udostępnieniu wspomnianej usługi nie jest przypadkowy – mówi Mariusz Malec, Dyrektor Zarządzający ds. Rynku Biznesowego PTC. – Restauracje McDonald’s stanowią bardzo atrakcyjne miejsce dla potencjalnego użytkownika sieci W-LAN, przede wszystkim dzięki korzystnej lokalizacji oraz równomiernemu rozmieszczeniu restauracji na terenie całego kraju – zarówno przy ważnych szlakach komunikacyjnych, jak również na terenie aglomeracji miejskich. Dodatkowo dla klientów biznesowych, którzy są przeważającą grupą korzystającą z tej usługi, ważnymi cechami restauracji jest dostępność parkingu oraz bezpieczeństwo wewnątrz restauracji.
Dotychczas w Polsce uruchomionych zostało kilkaset hot-spotów, głównie w hotelach, centrach targowych i konferencyjnych oraz lotniskach.
Wykaz restauracji McDonald’s z udostępnioną usługą hot@spot sieci Era od kwietnia b.r.:
Warszawa: Al. Jerozolimskie 56 C, ul. 17 stycznia 65; Katowice: ul. Stawowa 5;
Kraków: ul. Floriańska 55 oraz Szewska 2;
Gdańsk Wrzeszcz: ul. Partyzantów 6;
Częstochowa: Al. Wolności 4/6;
Łódź: ul. Piotrkowska 116;
Poznań: ul. Serbska 148A;
Wrocław: ul. Krakowska 6/7.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.