W dniu dzisiejszym, w ramach internetowej platformy motoryzacyjnej mojeauto.pl uruchomiony został serwis internetowy miesięcznika Auto Firmowe.
Serwis jest kolejnym wspólnym przedsięwzięciem platformy mojeauto.pl i wydawnictwa IPM. Dostępny jest pod adresami: autofirmowe.mojeauto.pl i autofirmowe.pl.
W serwisie prezentowane są treści dotyczące tematyki użytkowania samochodów firmowych, skierowane do firm z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Treści te zostały podzielone na główne działy tematyczne: 'Twój samochód, Twoja firma’ poświęcony problematyce prawno-finansowej oraz 'Samochody firmowe’ z prezentacjami i testami samochodów.
W oparciu o bazę danych platformy mojeauto.pl, na stronach serwisu podłączony został konfigurator samochodów firmowych – interaktywny system umożliwiający wybór samochodu, jego konfigurację oraz wysyłkę zapytania ofertowego do dealera.
W sekcji 'Ekspert radzi’ każdy z internautów może skontaktować się z redakcją magazynu Auto Firmowe i zgłosić swój problem. Odpowiedzi będą publikowane na łamach serwisu, a najciekawsze z nich zostaną opisane w miesięczniku.
W serwisie nie zabraknie również aktualności związanych z tematyką gospodarczo-motoryzacyjną.
http://autofirmowe.mojeauto.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.