Firma Microsoft postanowiła nie rozwijać linii odtwarzaczy multimedialnych Zune, donosi Bloomberg. Funkcje urządzenia przejąć ma platforma Windows Phone 7.
Microsoft nie będzie rozwijać linii odtwarzaczy Zune. Nie pojawią się więc aktualizacje sprzętowe, a funkcje marki mają być zintegrowane z platformą Windows Phone 7. Aktualne modele będą jednak nadal dostępne w sprzedaży, zwłaszcza w Ameryce Północnej.
Specyfikacja techniczna odtwarzaczy Zune nie zmieniła się od połowy 2009 roku, kiedy to na rynku pojawił się model Zune HD. Od tamtej pory aktualizowano jedynie oprogramowanie. Nic dziwnego, że głosy w sprawie możliwego zaprzestania rozwijania marki pojawiały się już od dawna.
Marka Zune była odpowiedzią Microsoftu na ogromną popularność iPodów firmy Apple. Urządzenie, które wprowadzono na rynek w 2006 roku, miało oferować m.in. nowe doświadczenia związane z interfejsem oraz innowacyjne usługi. Wyniki sprzedaży – nawet pomimo silnej kampanii promocyjnej – nie były jednak rewelacyjne. Nie pomogło także udostępnienie takich rozwiązań jak Zune Marketplace czy Zune Pass oraz wprowadzanie na kolejne rynki.
Zune nie był nigdy złym odtwarzaczem, podkreślają komentarzy. Przyczyn porażki można doszukiwać się w kiepskim pozycjonowaniu produktu na tle konkurencji oraz ograniczenie jego funkcjonalności dla osób niekorzystających z systemu operacyjnego Windows.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.