W kwietniu na rynek wchodzi KiteOffer.com – sklep kitesurfingowy, platforma darmowych ogłoszeń sprzedaży i centrum testowe. Początkowo serwis wystartuję w języku polskim a w II etapie także w j.angielskim oraz z nakładką hiszpańską. Sklep będzie posiadał szeroką ofertę czołowych producentów sprzętu kitesurfingowego.
Misją KiteOffer.com będzie dostarczanie eksperckiej wiedzy oraz kompleksowych rozwiązań umożliwiających sprzedaż, kupno i testy sprzętu kitesurfingowego, dzięki którym miłośnicy kite’a będą mogli czerpać 100% satysfakcji z uprawiania tego wyjątkowego sportu. Innowacyjność KiteOffer.com wynika z połączenia kompleksowej obsługi zbycia, nabycia i wypożyczenia sprzętu kite’owego z systemem ocen, których dokonują najwięksi eksperci, czyli sami użytkownicy.
KiteOffer.com ma być – jak zapewniają jego twórcy – pierwszym sklepem kitesurfingowym w Polsce i Europie, który wykorzystuje najnowszy trend e-commerce – social selling. Dzięki dedykowanej aplikacji łączącej serwis z Facebookiem – KiteOffer.com będzie społecznością kite’owa, w ramach której będzie można dowiedzieć się na czym pływają nasi znajomi, co wiedzą o danym sprzęcie, czy go testowali, jakie modele są najbardziej popularne oraz kto i za jaką cenę już dziś chętnie kupi nasz sprzęt, gdy zdecydujemy się go sprzedać.
Propagowanie sklepu obejmie szereg działań komunikacyjnych – począwszy od bloga Marcina Popów (www.kiteblog.pl), zawodnika kitesurfingu, zwycięzcy Pucharu Polski w Kitesurfingu KIA Soul Surfing Cup 2010, poprzez komunikację obejmującą blogi kite’owe, branżowe fora dyskusyjne oraz serwisy społecznościowe, ambasadorów marki, produkcję contentu video. Konsultantem działań komunikacyjnych jest bloger i ekspert komunikacji Jacek Gadzinowski.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.