Wystartowała kampania reklamowa wspierająca nowe oblicze pf.pl. W prasie ogólnopolskiej, oraz dziennikach lokalnych, radio (RMF i stacje lokalne) oraz w Internecie (autopromocja i wybrane witryny) zaprezentowany zostanie 'łatwy’ przekaz reklamowy, podkreślający najważniejsze zalety wyszukiwarki pf.pl.
Reklamy pojawią się w radio, gdzie głosów użyczyły dzieci, opisujące, w jaki sposób z Internetu korzystają ich rodzice – w końcu www.pf.pl to 'dziecinnie łatwa wyszukiwarka’.
Dodatkowo kampanię wzbogacono o konkurs – quiz edukacyjny 'Dzień z Panoramą Firm’ – w którym przedstawiono użytkownikom funkcjonalność pf.pl.
W konkursie do wygrania jest m.in. Opel Corsa i aparaty cyfrowe Olympus. Konkurs trwa do 17 kwietnia 2005.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.