Innowacyjne narzędzie umożliwiające komunikację „twarzą w twarz” firm z klientem bez konieczności przemieszczania się. Podpisywanie umów i dokumentów bez składania odręcznej parafki. Wszystkie te korzyści łączy w sobie Wirtualny Oddział, który przygotowały firmy specjalizujące się w nowych technologiach: iFusion i One-2-One.
– Przygotowując nowe narzędzie dla branży usługowej skupiliśmy się przede wszystkim na użyteczności zastosowania. Zdając sobie sprawę ile czasu i energii przeznaczamy na załatwianie formalności w bankach i urzędach, postanowiliśmy znaleźć rozwiązanie, które ułatwi i przyspieszy ten proces. Nasza platforma umożliwia firmom bezpieczną, spersonalizowaną komunikację z klientami – mówi Ireneusz Bloch prezes spółki iFusion.
Jak działa wirtualny oddział? Na wirtualny odział składają się dwa narzędzia, pierwsze to platforma MyBox, która umożliwia pełną interakcję: wideo rozmowy, wymianę dokumentów, prezentację oraz archiwizację wszystkich kontaktów, na wypadek gdybyśmy chcieli do nich wrócić. Z kolei sfinalizowanie wszelkich umów i podpisanie dokumentów zapewnia mobilny podpis elektroniczny zatwierdzany przez MobiCert.
Dzięki wdrożeniu rozwiązania, zarówno duże instytucje jak banki, urzędy państwowe czy średnie i małe firmy będą mogły wirtualnie komunikować się z klientami z każdego miejsca na świecie. Potrzebny jest tylko komputer z podłączaniem do Internetu i telefon komórkowy.
– Nasza praca nad rozwojem innowacyjnych narzędzi dla branży usługowej zaczyna przynosić efekty w postaci zainteresowania wdrożeniem projektu w kilku największych bankach w Polsce. Rozwiązanie testują również urzędy administracji publicznej, dla których widzimy ogromne możliwości w zastosowaniu „wirtualnego oddziału”.– mówi Tomasz Długiewicz wiceprezes One-2-One.
Z myślą o naszych klientach jako pierwsi w Polsce wykorzystaliśmy platformę MyBox do wideokonferencji konsultantów banku z klientami. Widzimy przyszłość w rozwoju tego typu usług – tłumaczy Piotr Utrata, rzecznik prasowy ING.
MyBox nie wymaga od konsumentów instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania, wystarczy standardowa przeglądarka. Mobilny podpis elektroniczny funkcjonuje w Polsce już od kilku lat, jest to jedno z najbezpieczniejszych rozwiązań w systemach autoryzacji. Coraz częściej mówi się o włamaniach na konta czy utrudnienia w korzystaniu z kont internetowych. Transakcje zatwierdzane przez mobilny podpis elektroniczny są bezpieczne ponieważ korzystają z dwóch kanałów autoryzacji: Internetu i telefonu komórkowego.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.