Serwis aukcyjny Swistak.pl ustabilizował swoją pozycje numer 2 na polskim rynku. Planowane na wtorek uruchomienie eBay.pl oznacza, że nadszedł czas zwiększonej konkurencji pomiędzy serwisami aukcyjnymi. Dla użytkowników, ale również dla samego rynku to dobry znak – rywalizacja przyniesie zapewne wymierne korzyści. Na pewno spadną ceny za obsługę aukcji, dyktowane dotychczas przez Allegro.pl.
– 'Wejście eBay do Polski spowoduje, że użytkownicy zaczną się poważnie zastanawiać nad zmianą dotychczas używanego systemu aukcyjnego. Do tej pory dominat Allegro sprawiał, iż przekonanie do alternatywnej platformy handlu było utrudnione. Teraz, kiedy na rynek wchodzi amerykański gigant jego obecność na rynku na pewno zostanie zauważona. Jestem pewien, iż na fali zmian wielu aukcjonerów wybierze również Świstaka. To dobrze przygotowana technicznie, dynamiczna oraz, co najważniejsze, darmowa platforma obecna na rynku już od prawie półtorej roku’ – mówi Rafał Agnieszczak, Prezes Zarządu firmy Kreativ Sp. z o.o., zarządzającej serwisem Swistak.pl.
Swistak.pl zanotował w ostatnim miesiącu prawie 600 000 unikalnych użytkowników (ok. 1/6 zasięgu Allegro) co stawia go na pozycji numer dwa wśród polskich aukcji internetowej. W chwili obecnej w serwisie jest ok. 50 tys. aukcji oraz 110 000 zarejestrowanych użytkowników.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.