Facebook jest niekwestionowanym liderem serwisów społecznościowych. Z bazą ponad 600 mln użytkowników jest platformą potężną i wpływową. Imponująca jest również liczba osób korzystających z serwisu za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
W lutym 2010 roku Facebook informował, że ma 100 mln użytkowników mobilnych miesięcznie. Dziś jest ich już ponad 250 mln. To ponad 40 proc. wszystkich osób korzystających z serwisu.
Facebook ma dedykowane aplikacje dla systemów iOS, Android czy WebOS. Ale większość użytkowników korzysta z serwisu poprzez przeglądarkę. Do tej pory ustawienie mobilnej strony serwisu było nieco skomplikowane. Właściciele smartfonów przekierowywani byli na stronę touch.facebook.com, zoptymalizowaną dla telefonów z ekranami dotykowymi. Użytkownicy pozostałych urządzeń kierowani byli na prostą stronę m.facebook.com. Właściciele serwisu społecznościowego postanowili połączyć obie strony w jedną całość.
Aby umożliwić sprawne poruszanie się po stronie mobilnej zarówno użytkownikom smartfonów jak i niższej klasy telefonów, Facebook udostępnił nowy framework oparty na technologiach XHP, Javelin i WURFL, który prezentuje te same funkcje serwisu, ale w różnych konfiguracjach wizualnych, odpowiednich dla urządzeń wejściowych.
Przedstawiciele Facebooka przekonują, że takie rozwiązanie będzie owocne nie tylko dla użytkowników, ale również samych inżynierów, którzy nie będą już musieli wdrażać osobno nowych rozwiązań dla dwóch wersji stron mobilnych.
Nowa strona ma być dostępna dla wszystkich użytkowników w ciągu nadchodzących tygodni.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.