NetSprint.pl poinformował o wdrożeniu w Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel – operatora sieci IDEA – oprogramowania NetSprint Intranet. Aplikacja wykorzystywana jest do przeszukiwania zasobów wewnętrznego portalu korporacyjnego operatora. Zastosowane rozwiązanie będzie stale rozwijane zgodnie z wymaganiami PTK Centertel.
Portal PTK Centertel jest jednym z najbardziej zaawansowanych serwisów korporacyjnych w kraju. Oparty o najnowsze rozwiązania technologiczne wspiera szereg istotnych procesów biznesowych w organizacji. Stanowi niezbędne narzędzie umożliwiające efektywną komunikację wewnętrzną, dzielenie się wiedzą oraz pracę grupową pracowników korporacji. Z portalu korzysta około 4.000 użytkowników, którzy generują miesięcznie ponad 3.500.000 odsłon (page view).
Wyszukiwanie stanowi jedną z najważniejszych funkcjonalności serwisu korporacyjnego. Z analizy funkcjonalności intranetów przeprowadzonej przez Nielsen Normal Group wynika, że poprawa mechanizmu wyszukującego może skrócić czas spędzony na szukaniu informacji o ponad 50%. PTK Centertel po przeprowadzeniu analizy dostępnych rozwiązań zdecydował się wykorzystać do tego celu NetSprint Intranet – wyszukiwarkę dostosowaną do potrzeb polskich organizacji.
'Decyzja o wyborze nowego systemu wyszukującego i indeksującego informacje’ – mówi Tomasz Żelski Kierownik Sekcji Technologii Internetowych w PTK Centertel – 'była poprzedzona analizą dostępnych rozwiązań na rynku. Pod rozwagę wzięte zostały systemy wielu dostawców zarówno polskich jak i zagranicznych, a także rozwiązania OpenSource oraz jako alternatywa stworzenie systemu przez nas. Ze względu na ograniczony czas i ewentualne koszty prowadzenia prac developerskich wygrała opcja zakupu gotowego rozwiązania. Równie ważnymi kryteriami było wspieranie przez wybrany produkt fleksji języka polskiego oraz możliwość dostosowania rozwiązania do specyficznych wymagań PTK Centertel. Produktem, który realizuje postawione przez nas wymagania jest Netsprint Intranet’.
Z punktu widzenia PTK Centertel ważną funkcjonalnością, która miała wpływ na podjęcie decyzji była możliwość indeksowania zróżnicowanych typów dokumentów (MS Office, PDF) z zastosowaniem analizy języka polskiego. Wyszukiwarka umożliwia tez automatyczne kategoryzowanie zasobów ułatwiając użytkownikowi dotarcie do informacji. Intuicyjny panel www umożliwia pełną kontrolę nad wszystkimi etapami pracy systemu. Co ważne wyszukiwarka może być również wykorzystywana do przeszukiwania zasobów serwisu www Klienta.
'NetSprint.pl przywiązuje dużą rolę do rozwoju produktu NetSprint Intranet’ – mówi Artur Banach prezes zarządu firmy – 'W przyjętej przez nas strategii będzie to jeden z trzech najintensywniej rozwijanych rozwiązań Spółki. Obserwując lawinowy wzrost ilości informacji w organizacjach, jesteśmy przekonani, ze wyszukiwarka staje się warunkiem efektywnego korzystania z intranetów przez ich pracowników. W tym kontekście cieszy nas, fakt, ze w przypadku wdrożenia w PTK Centertel rośnie liczba zapytań do wyszukiwarki. To najważniejszy miernik skuteczności naszego produktu’.
http://www.netsprint.pl/intranet.html
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.