NetSprint.pl

Samoobsługowe reklamy w nk.pl

Nasza Klasa wprowadza nowy produkt reklamowy. Reklamy zarządzane przez klientów będą rozliczane za kliknięcie, docelowo w modelu samoobsługowym. System powstał we współpracy ze spółką NetSprint.

SEOfriend – pomoc w tworzeniu SEOprzyjaznych treści

NetSprint.pl wprowadził usługę SEOfriend, mającą pomagać redaktorom serwisów www przygotowywać treści przyjazne wyszukiwarkom. SEOfriend umożliwia optymalizację treści zamieszczanych w serwisie pod kątem wymagań wyszukiwarek internetowych, m.in. Google, Bing czy NetSprint oraz strategii SEO przyjętej przez klienta.

Współpraca AdSearch i Adkontekst

Należąca do Interia.pl S.A. sieć reklamowa AdSearch, rozpoczęła współpracę z firmą NetSprint.pl (właścicielem sieci Adkontekst.pl).

NetSprint.pl: branżowe raporty NewsPoint

NewsPoint, pion monitoringu internetu firmy NetSprint.pl wprowadza na rynek usługę Raporty NewsPoint. Są to pogłębione analizy medialne materiałów pochodzących z internetu. NetSprint oferuje w ramach raportów analizę komentarzy i wpisów na blogach i forach internetowych. Raporty mogą być dodatkowo rozszerzone o analizy tekstów prasowych oraz materiałów audio i wideo pochodzących z monitoringu RTV.

Lepszy monitoring – NetSprint.pl z MEDIASKOP

Monitoring szybszy, lepszy i w jednym miejscu – to efekt podpisania umowy pomiędzy NetSprint.pl oraz Centrum Monitoringu Mediów MEDIASKOP. Obydwie firmy rozszerzają swój pakiet usług – klienci platformy NewsPoint mają teraz możliwość monitorowania internetu, prasy i RTV w ramach jednego, przejrzystego panelu użytkownika. Na portalu Mediaskopu, oprócz dotychczasowych źródeł, będzie zaś możliwość prezentacji wyników monitoringu internetu prowadzonego w NewsPoint.

Wzmocnienia w Afilo i nowe usługi

Zespół sieci reklamowej Afilo powiększył się o trzy nowe osoby. Wzmocnienia personalne związane są z poszerzaniem usług agencji w obszarze marketingu internetowego.

Przewiń do góry