Na polskim rynku pojawił się smartfon, który będzie oferowany pod marką Google – Nexus S. Jest to efekt współpracy dwóch liderów rynku telefonii komórkowej, Samsung dostarczył platformę sprzętową, zaś Google swój system operacyjny Android 2.3.
Nowy smartfon Nexus S działa pod kontrolą systemu operacyjnego dla telefonów komórkowych Android 2.3 (Gingerbread). Nowe funkcje oraz rozbudowany, lecz wciąż prosty w obsłudze interfejs użytkownika pozwolą mieć większą kontrolę nad telefonem. W systemie Gingerbread możliwe jest prowadzenie wideorozmów przez Internet (przy wsparciu protokołów VoIP i SIP). Natomiast funkcja NFC (Near Field Communication) sprawia, że telefon może być też wykorzystywany do odczytywania inteligentnych tagów na plakatach, reklamach czy produktach.
Aplikacje Google w Nexus S ładują się wyjątkowo szybko i bez jakichkolwiek opóźnień, ale szybkość pracy nowego telefonu widać szczególnie przy zaawansowanych graficznie zadaniach – odtwarzaniu filmów czy grach z trójwymiarową grafiką.
Odświeżony interfejs użytkownika systemu Android 2.3 czyni nowy telefon bardziej przyjaznym i efektywnym w obsłudze. Ułatwiono w nim dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji (w tym serwisów oferowanych przez Google), wprowadzono przełącznik aparatu i kamery, a także uproszczono kopiowanie i wklejanie tekstu.
Smartfon Nexus S jest już dostępny w sprzedaży w sugerowanej cenie detalicznej 1599 zł.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.