Action S.A. i Bomi S.A. podjęły decyzję o rozwijaniu wspólnego projektu e-delikatesów. W ramach podwyższenia kapitału w A.pl Internet S.A. (dotychczasowym internetowym dystrybutorze produktów Bomi), każda ze Spółek objęła po niemal 20% akcji z zamiarem zbudowania jednego z największych podmiotów w branży e-grocery. Dzięki współpracy tych dwóch spółek zaledwie w pół roku na sieć sklepów A.pl składać się będą punkty sprzedaży w ośmiu polskich miastach.
Spółka A.pl Internet S.A., właściciel marki delikatesów internetowych A.pl, prowadzi już swoją działalność w Warszawie, Olsztynie, Bydgoszczy, Krakowie i Trójmieście. Coraz większe zainteresowanie klientów ofertą e-sklepu oraz rosnące znaczenie internetowego kanału sprzedaży w segmencie FMCG, zadecydowało o otwarciu w najbliższych tygodniach kolejnych oddziałów A.pl. W planach są Katowice, Białystok i Szczecin. Realizacja tej strategii będzie możliwa m.in. dzięki pozyskaniu partnerów w postaci BOMI S.A. i ACTION S.A.
– Analizując rynki najbardziej rozwiniętych państw zauważalnym jest rosnący udział internetowego kanału w sprzedaży każdej kategorii produktów, również FMCG. Ten trend coraz widoczniejszy jest również w Polsce. Trudno więc wyobrazić sobie dalsze wzmacnianie pozycji BOMI bez wyraźnego zaznaczenia naszej obecności w sieci. Pierwsze miesiące współpracy z A.pl potwierdzają słuszność podjętych decyzji – mówi Marek Romanowski, Prezes Zarządu BOMI S.A.
Dzięki współpracy firmy A.pl Internet S.A. ze znaczącymi na rynku graczami, spółka zyskała stabilnych akcjonariuszy, natomiast BOMI S.A. i ACTION S.A. udział w najszybciej rozwijającym się kanale sprzedaży produktów spożywczych. Rocznie wzrost rynku e-grocery szacowany jest na 20-30 proc., podczas gdy sprzedaż w sklepach tradycyjnych w tym samym okresie ma rozwijać się w tempie od 1 do proc.
– Nasza strategia biznesowa opiera się m.in. o internetowy kanał dystrybucji. Obok sklepu gram.pl, Sferis.pl i innych projektów związanych ze sprzedażą urządzeń IT i RTV/AGD, chcemy koncentrować się na działaniach w obszarze e-grocery. Posiadamy know-how i potężną bazę klientów naturalnie sięgających po e-commerce. Jestem przekonany, że połączenie wiedzy ACTION i BOMI zapewnia projektowi delikatesów A.pl rynkowy sukces – dodaje Piotr Bieliński, Prezes Zarządu ACTION S.A.
Wraz z rozwojem regionalnym A.pl Internet S.A. przygotowuje się do wejścia na New Connect, w celu pozyskania dodatkowych środków mających na celu szybszy rozwój geograficzny platformy internetowej i stworzenie najwyższego standardu obsługi klienta.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.