Facebook uruchamia odświeżoną platformę Deals – funkcję lokalnych zakupów, dzięki której serwis społecznościowy konkurować będzie z takimi projektami jak choćby Groupon. Na początek Deals dostępne będzie w pięciu amerykańskich miastach.
Już dziś Facebook udostępnić ma platformę Deals w pięciu amerykańskich miastach. Są to: San Francisco, Austin, Dallas, Atlanta oraz San Diego. Jak donosi New York Times lokalne oferty będą przesyłane użytkownikom Facebooka drogą mailową oraz pojawią się w ich aktualnościach.
Wszyscy użytkownicy Facebooka mogą dopisać się do Deals na specjalnie przygotowanej stronie. Mieszkańcy pięciu wyżej wymienionych miast powinni zobaczyć i móc wykorzystywać funkcję w ciągu najbliższych godzin.
O wprowadzeniu platformy Facebook Deals informowaliśmy na początku listopada ubiegłego roku. Funkcja jest integralną częścią platformy Facebook Places, która umożliwia „logowanie się” w różnych miejscach oraz powiadamianie o tym swoich znajomych. Wraz z uruchomieniem Deals użytkownicy serwisu społecznościowego mogą nie tylko „meldować się” w odwiedzanych miejscach, ale jednocześnie korzystać ze specjalnie przygotowanych ofert np. kuponów rabatowych. W styczniu funkcja zawitała do części krajów Europy, a pod koniec marca – także do Polski.
Nowe Deals, które startują właśnie w USA mniej przypominają geolokalizacyjny styl Foursquare, a bardziej – grupowe zakupy w wydaniu Groupon’a. Użytkownicy będą mogli kupować vouchery na usługi lub produkty po znacznie obniżonej cenie oraz wykorzystywać je w długim okresie czasu.
Co ważne, transakcje Deals obsługiwane będą także – obok kart kredytowych – za pośrednictwem waluty Facebook Credits. Oznacza to płynne połączanie między wirtualną wymianą, a zakupami w „realu”.
Grafiki: Mashable.com
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.