Sprzedaż usług internetowych home.pl w pierwszym kwartale 2005 r. wyniosła 3,07 mln zł i była o ponad 48 proc. wyższa niż rok wcześniej. Na wzrost wpłynęła dynamicznie rosnąca sprzedaż serwerów wirtualnych (Business Server, Business Server PRO) oraz domen internetowych. W styczniu 2005 r. miesięczna wartość sprzedaży przekroczyła po raz pierwszy w historii spółki milion złotych.
Kwartalny zysk brutto spółki wyniósł 0,8 mln zł (spadek o 20 proc.). Na jego wysokość wpłynęły wysokie, jednorazowe wydatki inwestycyjne home.pl tj. zmiana siedziby spółki, uruchomienie centrum danych w Szczecinie oraz rozbudowa infrastruktury telekomunikacyjnej.
– Zamierzamy utrzymać wysokie tempo wzrostu sprzedaży w drugim kwartale i znacznie poprawić wynik brutto. W najbliższych dniach rozszerzymy ofertę o nową linię produktów – serwery dedykowane. Wchodzimy w nowy segment rynku i chcemy odegrać na nim jedną z głównych ról. Nasza oferta będzie agresywna cenowo – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl
Na koniec pierwszego kwartału home.pl obsługiwał ponad 11 tys. serwerów wirtualnych oraz 130 tys. kont poczty elektronicznej. Serwery home.pl obsługiwały ponad 25 tys. polskich domen internetowych.
Wartość sprzedaży usług home.pl w 2004 r. wyniosła 9,85 mln zł a zysk brutto 3,20 mln zł (wzrost odpowiednio o 48 i 18 proc.).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.