Telewizja Polska SA dołączyła do grona Klientów Symetrii. Podpisana umowa obejmuje przeprowadzenie badań użyteczności i zaprojektowanie nowego serwisu TVP.pl.
W ramach współpracy zostały przeprowadzone badania użyteczności serwisu TVP.pl z wykorzystaniem technologii UserZoom, umożliwiającej analizowanie strony internetowej online. Technologia ta oferuje możliwość definiowania różnych typów zadań, które użytkownicy wykonują w naturalnym środowisku, przy użyciu własnych komputerów, co znacznie zwiększa zasięg badania.
Przeprowadzona analiza pokazała w jakim celu użytkownicy odwiedzają portal tvp.pl, jak się po nim poruszają i w jakim stopniu jego struktura odpowiada ich oczekiwaniom. Ustalono mocne strony portalu oraz elementy strony, które sprawiają problemy w trakcie korzystania z witryny a poruszanie się po nich nie jest intuicyjne.
Zgromadzone dane są punktem wyjścia do zaprojektowania nowego serwisu TVP.pl, który będzie prezentował zarówno treści telewizyjne, jak i informacyjne.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.