Serwis EPULS.pl poszerza swoją ofertę reklamową o sponsoring. Reklamodawcy mogą teraz korzystać z niestandardowych form promocji, takich jak sponsorowane ankiety, audycje radiowe, a także patronat nad eksperckimi forami dyskusyjnymi. Za sprzedaż powierzchni reklamowej i obsługę kampanii odpowiada w całości sieć reklamy internetowej IDMnet.
EPULS.pl jest portalem o charakterze rozrywkowym. Dzięki swojej unikalności i niebanalności przyciąga coraz to większe rzesze Internautów, którzy znudzeni męczącą codziennością Internetu, poszukują czegoś nowego i świeżego. To prawdziwa gratka dla każdego internauty! Bez względu na wiek, płeć czy też reprezentowane przekonania.
Serwis odwiedza ponad 360 000 użytkowników w miesiącu. On-line przebywa ponad 10 000 osób w tym samym czasie. Zasięg dzienny to ponad 60 000 osób. Niedawno EPULS nawiązał współpracę z pierwszym wirtualnym bankiem dla młodych ludzi – izzyBank.
Użytkownikom portalu twórcy oddali do pełnej dyspozycji m.in. cieszące się niesamowitą popularnością tematyczne fora dyskusyjne, możliwość uczestnictwa oraz zakładania i zarządzania własnymi e-klubami, personalne wizytówki, prywatne pogawędki, gry oraz wiele innych.
O niewątpliwej popularności i sukcesie witryny świadczą z pewnością długie sesje użytkowników, które trwają nawet od 4 do 8 godzin!
W nowej ofercie obok standardowych form reklamy jak billboardy, sky scrapery, boksy śródtekstowe, artykuły sponsorowane czy reklamy video można znaleźć ofertę na mailing we flash. Dodatkowo do niestandardowych obecności w serwisie można zaliczyć: organizowanie sponsorowanych sond/ankiet, reklamę w radiu EPULS, organizowanie forum eksperta (z odpowiedziami na pytania w sprawie oferty czy produktów) oraz oneliner – reklamę w pasku informującym użytkowników o nowych osobach w ich społeczności.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.