Na zlecenie klienta holenderskiego Call Center Poland obsługuje dwa nietypowe projekty. W tym projekcie pracownicy call center mogą pracować w domu, nie używają telefonów i pracują w języku holenderskim.
Oba projekty polegają na monitoringu portali internetowych. Pierwszy z nich jest typowym portalem randkowym, zadaniem konsultanta jest zaakceptowanie bądź odrzucenie zdjęcia 'randkowicza’ wg kryteriów jasno określonych przez administratora portalu. Zanim jeszcze zdjęcie zostanie udostępnione do wglądu ogółowi użytkowników portalu, pracownik CCP odfiltrowuje fotografie słabej jakości bądź zawierające pornograficzne, obraźliwe lub marketingowe treści. Podobnej cenzurze poddawana jest zawartość opisów umieszczanych w profilach użytkowników portalu.
Drugi z portali to witryna, na której użytkownik może zamieścić ogłoszenie o wynajmie pokoju lub mieszkania. Zadanie agenta jest podobne jak w przypadku pierwszego portalu: gruntowna analiza danych umieszczonych w ogłoszeniu ma służyć zapewnieniu najwyższego poziomu jakości portalu.
W obu projektach dla zleceniodawcy najważniejszym kryterium oceny konsultantów CCP jest punktualność i wydajność ich pracy.
Warunkiem nawiązania współpracy z CCP było umożliwienie zleceniodawcy stałej kontroli efektywności konsultantów. Klient posiada możliwość kontroli pracy konsultantów w czasie rzeczywistym za pomocą przeglądarki internetowej i sporządzania dowolnych raportów dotyczących projektu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.