Call Center Poland

BRE Bank nie zaakceptował planu restrukturyzacji Internet Group

Zarząd spółki Internet Group otrzymał decyzję głównego wierzyciela, BRE Banku w sprawie przedłożonego planu kompleksowej restrukturyzacji finansowej Grupy. Komitet Kredytowy Zarządu Banku nie zaakceptował przedstawionego przez Spółkę planu oraz postanowił o wypowiedzeniu Umowy Kredytowej. W wyniku tej decyzji nowym Prezesem spółek: Call Center Poland, ContactPoint, Webtel oraz Grupa PINO (d. PRV) został Cezary Hermanowski.

BRE Bank nie zaakceptował planu restrukturyzacji Internet Group więcej »

Call Center Poland monitoruje randki w Holandii

Na zlecenie klienta holenderskiego Call Center Poland obsługuje dwa nietypowe projekty. W tym projekcie pracownicy call center mogą pracować w domu, nie używają telefonów i pracują w języku holenderskim. Oba projekty polegają na monitoringu portali internetowych. Pierwszy z nich jest typowym portalem randkowym, zadaniem konsultanta jest zaakceptowanie bądź odrzucenie zdjęcia 'randkowicza’ wg kryteriów jasno określonych

Call Center Poland monitoruje randki w Holandii więcej »

Call Center Poland SA w ogólnoświatowej sieci Help Desk Samsunga

Od lipca 2004 r Call Center Poland SA obsługuje linię Help Desk firmy Samsung. Obsługa klientów odbywa się za pośrednictwem: telefonu, e -mail, faxu i przesyłek listowych. Samsung jest jednym z największych na świecie producentów sprzętu komputerowego, artykułów AGD, RTV oraz telefonów komórkowych. Zatrudnia ok. 75 tys. pracowników (dane z 2004r.). Wartość marki Samsunga wzrasta

Call Center Poland SA w ogólnoświatowej sieci Help Desk Samsunga więcej »

Call-center w portalu Wakacje.pl

W kwietniu portal Wakacje.pl otworzył dla swoich klientów centrum telefonicznej obsługi klienta. Dotychczas sprzedaż produktów turystycznych realizowana była prawie wyłącznie przez internet. Uruchomienie call center wyznacza nowy etap rozwoju firmy. Dzięki wdrożeniu najnowszych dostępnych na rynku polskim rozwiązań technologicznych zapewniamy naszym stałym i przyszłym klientom obsługę na najwyższym światowym poziomie – powiedział Michał Kaczorowski Prezes

Call-center w portalu Wakacje.pl więcej »

Scroll to Top