Konkurs został ogłoszony pod koniec kwietnia i obejmował cztery kategorie: rewitalizacja logo GG, projekt graficzny strony WWW, projekt graficzny programu (skórka) oraz tzw. emotikonki.
Konkurs cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem. W ciągu dwóch tygodni przesłano ponad 100 prac. Do ich oceny zaproszono m.in. profesjonalnych grafików, zajmujących się na co dzień projektowaniem. Nadesłane propozycje prezentowały wysoki poziom i różnorodne rozwiązania graficzne – od rewolucji w wizualizacji po odświeżające zmiany, z zachowaniem elementu popularnego uśmiechniętego słoneczka.
– W imieniu organizatorów dziękuję wszystkim, którzy nadesłali prace. Konkurs doskonale wpisuje się w naszą strategię komunikacji z użytkownikami. To im ma on służyć jak najlepiej i w ich opinie chcemy się częściej wsłuchiwać. Już za parę dni udostępnimy do testowania nową wersję komunikatora oznaczoną 7.0 beta – mówi Piotr Pokrzywa, v-ce szef Gadu-Gadu.
Konkurs zorganizowano przy współpracy z serwisem digart.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.