Facebook udostępnia mobilną aplikację przeznaczoną dla ponad 2500 starszych modeli telefonów obsługujących technologię Java. Serwis chce również umożliwić darmowe korzystanie z aplikacji przez pierwsze trzy miesiące.
Facebook for Every Phone umożliwiać ma nie tylko dostęp do najpopularniejszych funkcji Facebooka (Aktualności, Wiadomości, Zdjęcia), ale pozwalać ma również na wgrywanie zdjęć czy odnajdywanie znajomych z książki adresowej telefonu.
Użytkownicy z całego świata mogą pobrać aplikację odwiedzając strony m.facebook.com. Program dostępny będzie również w takich sklepach jak GetJar, Appia czy Mobile Weaver.
Facebook chce być prawdziwie mobilnym serwisem dla wszystkich 750 mln użytkowników. Wydaje się, że udostępnienie aplikacji może mu przysporzyć popularności zwłaszcza w krajach rozwijających się, w których smartfony nie są jeszcze tak popularne.
Przedstawiciele serwisu poinformowali również, że prowadzą rozmowy z 20 firmami telekomunikacyjnymi z 13 krajów. Umowy mają umożliwić darmowe korzystanie z aplikacji w pierwszych 90 dniach. Czy trzy miesiące wystarczą by przyzwyczaić użytkowników do mobilnego Facebooka? Wśród partnerów znalazły się m.in. Aircel, Airtel i Reliance w Indiach, O2 Telefonica w Niemczech, Three w Indonezji i Vodafone w Turcji.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.