W YouTube pojawił się film wyprodukowany – jak się wydaje – przez Microsoft, który „obśmiewa” pocztową usługę Gmail firmy Google. Twórcy filmu krytykują skanowanie treści korespondencji w celu wyświetlania targetowanych reklam.
Wideo, którego głównym bohaterem jest Gmail Man, pochodzić ma z konferencji sprzedażowej Microsoft Global Exchange, donosi ZDNet.com. Microsoftowi nie udało się więc prawdopodobnie, mimo usilnych prób, zachować wszystkich sekretów konferencji.
Materiał prezentuje personifikację Gmail’a, mężczyznę, który czyta maile użytkowników („just skimming”, mówi, czyli: „tylko przeglądam”) w celu wyłapania słów kluczowych i zaprezentowania klientom odpowiednich reklam. Napotkane przez Gmail Mana osoby pytają go o etyczność takich zachowań, na co on odpowiada „who cares?” („kogo to obchodzi?”).
Mottem filmu może być zdanie wypowiedziane przez Gmail Mana: „czasami kiedy ktoś bardzo, bardzo, bardzo kocha swojego Gmaila – rodzi się reklama”.
Na końcu filmu pojawia się wzmianka o Office 365, pakiecie biurowych aplikacji dostępnych z serwerów Microsoftu, który został zaprezentowany pod koniec czerwca. Pojawia się również hasło: „Twój e-mail to twój biznes. Google sprawia, że jest ich”.
Microsoft – jeśli to właśnie ta firma jest odpowiedzialna za film – w dość zabawny sposób przekonuje, że Office 365 jest lepszym rozwiązaniem niż oferta konkurencji, a zwłaszcza Google, która dbać ma wyłącznie o swe reklamowe interesy. Czy taka forma „reklamy” może przynieść skutek?
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.