Produkcje firmy Zynga doczekały się godnego konkurenta. The Sims Social, nowa odsłona franczyzy Electronic Arts, która wyszła z fazy beta w ostatni czwartek, ma już 4,6 mln użytkowników, którzy grają w nią każdego dnia.
The Sims Social jest facebookową odsłoną bardzo popularnej serii gier, pozwalającej na stworzenie wirtualnej postaci (Sima) i kierowanie jego losami. Według danych serwisu AppData, który monitoruje ruch w Facebooku, aplikacja ma 4,6 mln graczy, którzy każdego dnia decydują się na pokierowanie losami swojej postaci. Na stronie aplikacji można natomiast znaleźć liczbę 13,3 mln aktywnych użytkowników miesięcznie.
Takie wyniki stawiają obecnie The Sims Social na 10 pozycji w zestawieniu DAU (ang. daily active users) oraz 26 w zestawieniu MAU (ang. monthly active users). Jest to szósta najpopularniejsza gra z największą liczbą osób grających codziennie – po wyprodukowanych przez Zyngę: CityVille, FarmVille, Empires & Allies, Texas Hold ‘Em i Pioneer Trail. Jeśli rozwój The Sims Social utrzyma swoje tempo, we wrześniu powinniśmy zaobserwować zmianę lidera tego zestawienia.
Gracze znający poprzednie odsłony serii, odnajdą się bez problemu w The Sims Social. Aplikacja pozwala na stworzenie wirtualnej postaci, budowanie domu, zarabianie wirtualnej waluty, zaspokajanie potrzeb Sima i interakcje z innymi użytkownikami. Najważniejsza różnica wyróżniająca aplikację od poprzedników to fakt, że inne Simy kontrolowane są przez znajomych z Facebooka. Interakcja w czasie rzeczywistym jest tu jednak zastąpiona powtórkami wideo – można podejrzeć co się stało, kiedy Sim znajomego przyszedł do Sima użytkownika.
Brakuje również kilku znanych funkcji. Nie można kontrolować całej rodziny Simów, tworzyć rodzin wielopokoleniowych czy… zabić stworzonej przez siebie postaci. W The Sims Social pojawiają się również reklamy – producent w pierwszej kolejności promuje produkty Dunkin’ Donuts.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.